niedziela, 18 stycznia 2015

Ouroboros & Yggdrasil

Ouroboros, czyli wąż pożerający własny ogon oraz Yggdrasil - nordyckie Drzewo Świata.
Wykonane dla dwójki przyjaciół, którzy ucieszyli mnie tą prośbą, bo jak rzucili pomysłami, to automatycznie w głowie zakwitła mi idea, że będę mógł je zrobić z dwóch róż tego samego sarniego poroża.
Ouroboros
Yggdrasil
Pozostałe części poroża przewierciłem u podstawy, więc mogą służyć za szamańskie wisiory.
Te dwa drobiażdżki robiłem tylko 2,5 roku!!!
Karygodna sprawa!
Tak niestety wygląda czas oczekiwania na rzeczy wykonane moją koślawą kończyną. Wynika to z tego, że mieszkam i pracuję w jednym miejscu, a warsztat posiadam w innym.
Mam nadzieję, że to się wkrótce zmieni i dorobię się warsztatu już w miejscu faktycznego pobytu.

4 komentarze:

  1. I appreciate everything you have added to my knowledge base.Admiring the time and effort you put into your blog and detailed information you offer.Thanks. สล็อตเว็บใหญ่

    OdpowiedzUsuń
  2. Nice blog and absolutely outstanding. You can do something much better but i still say this perfect.Keep trying for the best. เว็บสล็อต

    OdpowiedzUsuń
  3. it was a wonderful chance to visit this kind of site and I am happy to know. thank you so much for giving us a chance to have this opportunity.. เว็บสล็อตเว็บตรง

    OdpowiedzUsuń